top of page

ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԱՈՒԹՍԹԱՖԻՆԳ  ԼԻԶԻՆԳ ԵՎ ԱՈՒԹՍՈՐՈՍԳճԳ

Մշտական և ժամանակավոր աշխատողի վարձակալություն

Վաճառող- խորհրդատուների ընտրությունը

Մեր ժամանակներում մարդիկ ավելի պահանջկոտ են դառնում ծառայությունների դիմաց անկախ այն բանից, թե ինչ գործունեությամբ է զբաղվում ընկերությունը. չն որ ն, ողջունվում է և հ կրթությ՝ ս տւյ պ

-_cc781905-5CDE-3194-BB3b3bad5cf58d_ իմ, թե ինչպես է տեղի ունենում ընդունումը և:
-_cc781905-5CDE-3194-BB3B-136BAD5CF58D_ տր որ և և (ծ) սպ:
- վաճառել:
- վարել հաշվետվություն:
- պահպանել մաքրություն աշխատավայրում:
- մասնակցել գույքագրման գործում:

Վաճառող-խորհրդարաններիծառայությունները պահանջված ենխանութներում, սուպերմարկեթների իանցերում,ապահովագրական և գովազդային ընկերություններ, զբոսաշրջային գործակալություններ, ինտերնետ խանութներ, սալոններում, և այլն. մշտական եկամուտների աղբյուր՝ 

Վաճառող-խորհրդարանների ընտրությունը կատարվում է մանրազնին, սակայն արագ. մենք հաշվի առնենք ձեր բոլոր ցանկությունները կբավարարենք անգամ ամենապահանջկոտ հաճախորդին.վաճառքից շահույթ բերիԴ մ է, որին գնորդը կարող է օգնել և դիմել և ստ մ խորհրդից բոլորին.

Պրոֆեսիոնալ աութսորսինգը դա մեր հիմնական պրոֆիլն է, կադրերի ու անձնակազմի ընտրությունն այժմ կարող է լինել ցանկացած շահագրգիռ անձին շնորհիվ Renta Outstaffing-ի: Հիանալի աշխատակիցների գտնել մեզ համար ամենահեշտ բանն է. -bb3b-136bad5cf58d_ 

ՎԱՃԱՌՈՂՆԵՐԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄԸ

Վաճառողի աշխատանքը և բարդ է, և՝ հրապուրիչ. Լավ վաճառողները պետք է լինեն, սակայն նմաններին գտնել բոլորին նույն էլ հեշտ չէ. ստեղծելով լրացուցիչ արժեք գնորդների համար:

Գոյություն վ հ տեստ մի եղ ՝ կ դրվ նպ։

  • Խանութի տեսականիի իմացությանը

  • Ապրանքների առանձին կատեգորիայի իմացությանը

  • Որևէ կոնկրետ բրենդին

  • Պրոֆեսիոնալ գիտելիքներին և հմտություններին

  • Սպասարկման ստանդարտների կատարմանը 

  • Վաճառքների հմտություններին և գնորդների հետ աշխատանքին.

Վաճառողների տեսողական փուլերը

1. Ատեստավորման նպատակների հստակեցում

2. Ատեսության աշխատակիցների ցուցակի կազմման

3. Ատեստավորման հանձնաժողովի կազմի որոշում

4. Ատեստավորման անցկացման համար մեթոդաբանության ընտրություն

5. (օգտվել տեստ մի մեթոդ մեթոդի օբյեկտիվ օբյեկտիվ ստ հ: օրին, թեսթերի օգտ, նկետ,

6. Ատեստավորման արդյունքներով մոտիվացման գործիքների ընտրությունը (օրինակ, նոր պրոֆեսիոնալ արդյունաբերության անցման համար հսկողություն՝ վաճառող, ավագ վաճառող, գլխավոր վաճառող, առևտրային սրահի մենեջեր, խանութի տնօրենի խանութ, և այլն). ազդեցություն,կախված տեսողական արդյունքներից: 

7. Ատեստավորման անցկացման սցենարի

8. Ատեստավորման անցկացման գրաֆիկի կազմում

9. Աշխատակազմին նախապես տեղեկացումը

10. Բուն ատեստավորման անցկացումը

11. Արդյունքների ամփոփումն ու որոշումների ընդունումը

12. Ատեստավորման արդյունքներով անձնակազմի ընդարձակ հետադարձ կապի

13. յի հետ պլ

Վաճառողների անընդհատ տեստավորումը անհրաժեշտ է նրանց պրոֆեսիոնալ զարգացման, արդյունավետության բարձրացման, գիտելիքների արդիականացման, ինչպես նաև աշխատանքի մոտիվացման և վարձատրման համակարգերի փոփոխություններ կատարելու համար՝  

որպեսզի վ օգտ լինի դր ընկ "

bottom of page