top of page

Անձնակազմի արտաստաֆինգ, լիզինգ և աութսորսինգ: Մշտական և ժամանակավոր անձնակազմի աշխատանքի ընդունում

Վաճառքի խորհրդատուների ընտրություն

Մեր օրերում մարդիկ ավելի պահանջկոտ են դարձել ծառայության նկատմամբ՝ անկախ նրանից, թե ինչ գործունեությամբ է զբաղվում ընկերությունը։ Միշտ չէ, որ հեշտ է ճիշտ մարդ ընտրել Երևանում վաճառող-խորհրդատուի պաշտոնի համար, որն ուղղակիորեն շահույթ է բերում ձեր բիզնեսին: Հաճախ փորձ չունեցող մարդուն տանում են նման աշխատանքի, թեև դա, իհարկե, ողջունելի է և առանց հատուկ կրթության։ Բայց այս պաշտոնի համար դիմող անձը պետք է.

-իմանալ, թե ինչպես են ստացվում և դասավորվում ապրանքները;
-սպառողներին տրամադրել որակյալ խորհրդատվություն և ապրանքներ (ծառայություններ):;
-վաճառել;
-գրառումներ պահել;
-աշխատավայրը մաքուր պահեք;
-մասնակցել գույքագրմանը.

Ծառայություններվաճառողներ- խորհրդատուներամենապահանջվածը Հայաստանումխանութներ,սուպերմարկետների ցանց,կահույքի խանութներ,Կենցաղային տեխնիկայի խանութների ցանց, ապահովագրական և գովազդային ընկերություններ, տուրիստական գործակալություններ, առցանց խանութներ, սրահներ և այլն։ Վաճառքի աութսորսինգը թույլ է տալիս խնայել ժամանակը վերապատրաստման և պրակտիկայի վրա: Մենք առաջարկում ենք աշխատանքի ընդունել պատրաստի աշխատողի, ով հեշտությամբ կանցնի կրակի ու ջրի միջով, կկատարի ձեր բոլոր պահանջները և կդառնա մշտական եկամտի աղբյուր։

Ընտրությունվաճառողներ-խորհրդատուներտեղի է ունենում ուշադիր, բայց արագ: Մենք հաշվի կառնենք ձեր բոլոր ցանկությունները և կուրախացնենք նույնիսկ ամենախստապահանջ հաճախորդին: Այս մասնագիտությունը ենթադրում է աշխատանք երկու կողմից, մի կողմից՝ աշխատողը պետք է ամեն ինչ անի, որպեսզի հաճախորդը գոհ լինի, իսկ մյուս կողմից՝եկամուտ ստանալ վաճառքից.Սա մարդ է, ում գնորդը միշտ կարող է դիմել օգնության համար և ստանալ մանրամասն խորհրդատվություն և բոլոր հարցերի պատասխանները:

Պրոֆեսիոնալ աութսորսինգը մեր հիմնական պրոֆիլն է, recruitment և personnel այժմ հասանելի է յուրաքանչյուր շահագրգիռ անձի՝ Rentaff-ի շնորհիվ: Հիանալի աշխատակիցներ գտնելը մեզ համար հեշտ է: Փորձառու խորհրդատուի աութսորսինգը (վարձույթը) կապահովի ձեր բիզնեսի հաջողությունն ու բարգավաճումը: 

ՎԱՃԱՌՈՂՆԵՐԻ ՀԱՎԱՍՏՈՒՄ

Վաճառողի աշխատանքը և՛ մարտահրավեր է, և՛ պարգևատրող: Բոլորին էլ պետք են լավ վաճառողներ, բայց նրանց գտնելն այնքան էլ հեշտ չէ։ Հետևաբար, ամենաարդյունավետն է խանութի օգնությամբ զարգացնել ձեր վաճառողներին, անցկացնել անհրաժեշտ ուսուցում, սերտիֆիկացում և կատարելագործել աշխատակիցների հմտությունները՝ այդպիսով լրացուցիչ արժեք ստեղծելով գնորդների համար:

Վաճառողների համար կան մի քանի տեսակի հավաստագրեր՝ կախված նպատակներից: Դա կարող է լինել ատեստավորում.

  • իմանալ խանութի տեսականին

  • որոշակի կատեգորիաների ապրանքների իմացություն

  • կոնկրետ ապրանքանիշի համար (պատմություն, արժեքներ, առանձնահատկություններ)

  • մասնագիտական գիտելիքներ և հմտություններ

  • կատարել ծառայության ստանդարտներ 

  • վաճառքի և հաճախորդների հետ հարաբերությունների հմտություններ

Վաճառողների հավաստագրման փուլերը.

1. Սերտիֆիկացման նպատակների սահմանում

2. Հավաստագրման համար աշխատողների ցուցակի կազմում

3. Հավաստագրման հանձնաժողովի կազմի որոշում

4. Selection methods for conduct certification

5. (անպայման օգտագործեք հավաստագրման մի քանի մեթոդներ՝ օբյեկտիվ արդյունքներ ստանալու համար: Օրինակ՝ թեստերի, հարցաշարերի, գրավոր առաջադրանքների, անհատական հարցազրույցների, գիտելիքների և հմտությունների ցուցադրում, վերահսկիչ հարցերի պատասխաններ և այլն)

6. Սերտիֆիկացման արդյունքների հիման վրա մոտիվացիոն գործիքների ընտրություն (օրինակ՝ սերտիֆիկացում նոր մասնագիտական կատեգորիայի անցնելու համար՝ վաճառող, ավագ վաճառող, հիմնական վաճառող, վաճառքի հարկի մենեջեր, խանութի փոխտնօրեն և այլն): Մոտիվացիոն գործիքները պետք է ունենան ինչպես խթանող, այնպես էլ ուղղիչ ազդեցություն՝ կախված հավաստագրման արդյունքներից:

7. Հավաստագրման սցենարի կազմում

8. Հավաստագրման ժամանակացույցի կազմում

9. Անձնակազմի նախնական իրազեկում

10. Հավաստագրման ինքնին իրականացում

11. Բրիֆինգ և որոշումների կայացում

12. Հավաստագրման արդյունքների վերաբերյալ անձնակազմին մանրամասն արձագանքի տրամադրում

13. Ապագայի պլանների սահմանում և հաջորդ պլանավորված հավաստագրերը

 Վաճառողների կանոնավոր սերտիֆիկացումն անհրաժեշտ է նրանց մասնագիտական զարգացման, աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման, գիտելիքների թարմացման և մոտիվացիայի և վարձատրության համակարգում փոփոխություններ կատարելու համար:

 Чтобы аттестация продавцов приносила пользу, и позитивно воспринималась сотрудниками магазина, ее необходимо чередовать с обучением продавцов, и систематическим проведением тренингов для продавцов_cc781905-5cde- 3194-bb3b-136bad5cf58d_(և ապրանքի, և վաճառքի զարգացում)

bottom of page