ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՕԳՈՒՏՆԵՐԸ
Historically գործարքի գործընթացը պահանջում էր իր մասնակիցների ներկայությունը և հաղորդակցությունը: Մեր օրերում, երբ առքուվաճառքի շատ գործընթացներ անցել են առցանց, վաճառողի և գնորդի ավանդական հանդիպման վայրը ցուցահանդեսն է: Դա ցուցահանդեսներ են, որոնք միավորում են արտադրողներին և դիստրիբյուտորներին փորձի փոխանակման, շուկայական պայմանների և ապրանքների մրցունակության վերլուծության, ապրանքների և ծառայությունների մատակարարման և առաջմղման համար պայմանագրեր և պայմանագրեր կնքելու համար:
Այդ իսկ պատճառով մենք հպարտ ենք տեղեկացնել, որ «Rent Expo» ցուցահանդեսները հանդիպման վայր են մասնագետների համար։ Յուրաքանչյուր նախագծում
"Рент Экспо" создает крупнейшие в Армении площадки для эффективной презентации новых товаров, материалов, оборудования и услуг армянских, российских, белорусских_cc781905-5cde- 3194-bb3b-136bad5cf58d_և արտասահմանյան արտադրողներ:
Rent Expo ցուցահանդեսները are արդյունավետ գործիք է շուկայում ապրանքների առաջմղման համար: Մասնակցությունը ցուցահանդեսին ավելի մեծացնում է վաճառքը, թույլ է տալիս Ձեզ ներգրավել նոր հաճախորդների վաճառքը Հայաստանում:
Ցուցադրողները ԵԱՏՄ անդամ պետությունների -ից՝ արտադրողների, մեծածախ և մանրածախ առևտրականների և սպասարկման ոլորտի ներկայացուցիչներ, ստանում են հնարավորություն_cc781905-5cde-3194-bb3b-1386_bad75 և ինտենսիվորեն ներկայացնելու իրենց ընկերությունը: bb3b-158bad_կարճ ժամանակում 2500 ընկերություններ ի HoReCa հատվածի, որոնք հետաքրքրված են այն ձեռք բերելով:
ԵԱՏՄ մի շարք արտադրողներ հրավիրված են մասնակցելու HoReCa Expo 2021-ին, որը կներկայացնի հայաստանյան շուկայում նորագույն տեխնոլոգիաները, սարքավորումները և գույքագրումը, որն իր հերթին կընդլայնի ծառայությունների շրջանակը, ուշադրություն կգրավի և այցելեք_cc781905-5cde-3194 -bb3b-136bad5cf58d_աշխարհից Հայաստան ժամանած մեծ թվով զբոսաշրջիկների:
Ցուցահանդեսի այցելուներն են բիզնեսի սեփականատերեր և թոփ մենեջերներ, հյուրանոցային և զբոսաշրջային համալիրի ձեռնարկությունների միջին մենեջերներ և մասնագետներ, առողջապահական համակարգի, մեծածախ և մանրածախ առևտրի, գյուղատնտեսության, տարբեր ոլորտների և պետական կառույցների ձեռնարկությունների մասնագետներ:
ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԱՏԱՐՈՒՄԸ:
✔Հաճախորդների բազայի ընդլայնում
✔Մրցակցային վերլուծություն
✔Ներածություն արտադրության նոր տեխնոլոգիաներին
✔Պոտենցիալ հաճախորդների և մրցակիցների նախագծերի մասին տեղեկատվության ստացում
✔Շուկայի հետազոտություն Market
✔Ընկերության իմիջի պահպանում
51.3%մասնակիցները արդյունավետ են համարում մասնակցությունը ցուցահանդեսին,
այդ թվում՝
41%ցուցահանդեսի մասնակիցները կարծում են, որ նպատակները լիովին ձեռք են բերվել
6%Ցուցահանդեսի մասնակիցները կարծում են, որ նպատակները մասամբ իրականացվել են
5.3% պայմանագրի փուլում
43% բանակցությունների ընթացքում
Ընդհանուր կարծիք ցուցահանդեսի մասին
73%մասնակիցները դրական կարծիք ունեին ցուցահանդեսի մասին,
27%- բավարար,
բացասական կարծիք չկա
