top of page

ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԱՈՒԹՍԹԱՖԻՆԳ  ԼԻԶԻՆԳ ԵՎ ԱՈՒԹՍՈՐՈՍԻՆԳ

Մշտական և ժամանակավոր անձնակազմի վարձակալություն

ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԱՈՒԹՍԹԱՖԻՆԳ

Renta,btl,promo,akcia,yerevan,armenia,reklama,tender,hr,ashxatanq

Աշխատակազմի աութսթաֆինգը Renta Outstaffing-ում թույլ է տալիս 30%-ով կրճատել աշխատակազմի վրա արվող ծախսերը: Դրանից բացի, այդ ծառայությունը ունի մի շարք էական առավելություններ: 

ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ՎՐԱ ԾԱԽՍԵՐԻ ՕՊՏԻՄԱԼԱՑՈՒՄԸ՝ ՏՆՏԵՍԱՊԵՍ ՇԱՀԵԿԱՆ Է

Աշխատակազմի աութսթաֆինգը Renta Outstaffing-ում

«Աշխատակազմի աութսթաֆինգ» ծառայությունը՝ աշխատակազմի դուրս հանումն է գործատու-ընկերության հաստիքացուցակից: Աշխատակիցները շարունակում են կատարել իրենց նախկին պարտավորությունները, աշխատել նախկին տեղում և նախկին պայմաններով, սակայն իրավաբանորեն նրանք հաշվառված են  Renta Outstaffing-ում: Ավելի պարզ ձևով ասած, մենք ընդունում ենք նրանց մեր  «բալանսի» վրա, ձեր համար նրանք դառնում են արտահաստիքային աշխատակից: Դրա հետ մեկտեղ, աշխատակազմի կառավարման բոլոր ֆունկցիաները մնում են ձեր վրա:

Գործնականում ցանկացած մասնագետի կարելի է վարձակալել. Պետք է միայն զանգահարել Renta Outstaffing

Աշխատակազմի (աշխատակիցների) աութսթաֆինգի ծառայությունները. Մեր հնարավորությունները

Renta Outstaffing-ը տրամադրում է աշխատակազմի աութսթաֆինգի ծառայություններ: Առավել հաճախ աութսթաֆինգի սխեմայով մեզ մոտ պատվիրում և դուրս են հանում սպասարկող և արտադրող ախատակազմի հաստիքացուցակի հաշվին:  

Մեր վրա ենք վերցնում հետևյալ հարցերի լուծումը.

  1. Լիովին վարում ենք կադրային գործառնությունները

  2. Հաշվարկում և փոխանցում ենք աշխատավարձը, ներառյալ պարգևավճարները, արձակուրդայինները և բյուլետենները

  3. Հաշվարկում և կատարում ենք բոլոր պահանջվող հարկային պահումները

  4. Տրամադրում ենք ձեր աշխատակիցներին բոլոր անհրաժեշտ տեղեկանքները (աշխատանքի վայրից, և այլն)

  5. Հետևում ենք օրենսդրության խստագույն պահպանմանը

  6. Տրամադրում ենք լիակատար հաշվետվություն բոլոր հարցերով: 

Այս 6 կետերը բարդություններ են, որոնց հետ դուք այլևս գործ չեք ունենա: ​

Աութսթաֆինգի ծառայության վերաբերյալ բոլոր լրացուցիչ հարցերի պատասխանները դուք կարող եք ստանալ Renta Outstaffing-ի մասնագետների տրամադրած  անվճար խորհրդատվությունների  ընթացքում: 

Աշխատակազմի աութսթաֆինգ. Ձեր օգուտները ​

Արտերկրում աութսթաֆինգի ծառայությունները լայն տարածում են գտել: Աստիճանաբար դրանք հանրահայտ են դառնում նաև Հայաստանում: Պատճառն ակնհայտ է՝ զգալի հարմարությունների և էական շահեկանության մի ամբողջ շարք:  Դրանցից գլխավորը՝ խնայողությունն է: Աութսթաֆինգը գրեթե 30%-ով թույլ է տալիս կրճատել աշխատակազմի վրա ընկերության կողմից արվող ծախսերը:  

Ահա և մյուս օգուտները, որոնք առաջարկում է Renta Outstaffing-ում աշխատակազմի աութսթաֆինգը:  

1. Ադմինիստրատիվ ծանրաբեռնվածության կրճատում: Դուք շարունակում եք կառավարել ձեր աշխատակիցներին, սակայն դրանով զբաղվում է արդեն ավելի քիչ մարդ

2. կադրային գործառնությունների վրա արվող ծախսերի նվազում: Քանի որ կադրերի կառավարմամբ զբաղվում է ավելի քիչ մարդ, ապա և ադմինիստրատիվ ապարատ պահելու ծախսերն էլ զգալի կրճատվում են

3. Չի պահանջվում շփվել պետական մարմինների հետ: Վերահսկող մարմինների բոլոր պահանջներով և բողոքներով կզբաղվի Renta Outstaffing-ը:

4. Հարկային և ապահովագրական պատասխանատվության բացակայություն: Քանի որ, ըստ փաստաթղթերի աութսթաֆինգի, փոխանցված աշխատակազմը ձեզ մոտ հաշվառված չէ, ապա դրա պահելու հետ կապված ծախսերը ձեզ չեն վերաբերում: 

5. Տուգանքներից պաշտպանվածություն: Քանի որ Renta Outstaffing-ն ունի մեծ փորձ այս ոլորտում, մենք գիտենք, թե ինչպես խուսափել տուգանքներից ու տույժերից աշխատանքային, միգրացիոն և հարկային օրենսդրությունը խախտելիս:  

 

6. Դատական քաշքշուկներից պաշտպանվածություն: Աշխատակիցների բոլոր բողոքները, որոնք միանգամայն կարող են վերածվել դատական քաշքշուկների, այժմ մեր հոգսն են:

7. նվազագույն աշխատանքային պատասխանատվություն: Աշխատակիցների հանդեպ ողջ պատասխանատվությունը, որը մինչ այդ դուք  էիք կրում, այժմ դառնում է փրովայդեր ընկերության, այսինքն՝  Renta Outstaffing-ի պատասխանատվություն: Ձեզ մոտ մ նում են միայն իրավունքներ,բայց՝ ոչ մի պատասխանատվություն:
 

8. Հաստիքացուցակի չափերի կառավարում: Ցանկացածպահի դուք կարող եք միանգամայն ոչ ցավագին ընդլայնել կամ կրճատել հաստիքացուցակը, գտնել աշխատակցին փոխարինող բյուլետենի մեջ գտնվելու, արձակուրդի կամ դեկրետի գնալիս:

 

9. Բիզնեսի զարգացման խնդիրների վրա կենտրոնանալու հնարավորություն: Այն ռեսուրսները (ժամանակ, փող), որոնք նախկինում ծախսվում էին կադրային գործառնության վրա, այժմ կարելի է ուղղորդել սեփական առաջնային բիզնես-խնդիրների լուծմանը:

Ինչպես ենք մենք աշխատում

Renta Outstaffing-ի հետ ձեր համագործակցության  սխեման պարզ է.

  1. Համաձայնեցնում ենք բոլոր պայմանները և կնքում ենք աութսթաֆինգի վերաբերյալ պայմանագիր

  2. Դուք խզում եք, իսկ մենք կնքում ենք աշխատանքային պայմանագրեր՝ ձեր աշխատակիցների հետ

  3. Ձեր աշխատակազմը շարունակում է աշխատանքը նախկին ռեժիմով

  4. Ձեր մոտ առաջանում են լրացուցիչ պահանջներ, հարցեր, ցանկություններ՝ մենք միշտ գտնում ենք լուծումներ:

Renta Outstaffing-ն աշխատում է ՀՀ օրենսդրությանը լիովին համապատասխան:

Renta Outstaffing-ի հետ համագործակցության առավելությունները

  • Փորձը. Աշխատանք աշխատակազմի շուկայում սկսած 2014 թվականից

  • Հնարավորությունները. աշխատանք ՀՀ բոլոր տարածաշրջաններում

  • Որակը. մեր մասնագետների պատրաստվածության բարձր մակարդակ

  • Անհատականությունը. Անհատական մենեջեր յուրաքանչյուր հաճախորդի համար

  • Հարմարավետությունը. աշխատանքի առավելագույնս պարզ սխեմա, «թեժ գիծ» հաճախորդների համար

  • Օրինականությունը. Աշխատանք՝ օրենսդրությանը լիովին համապատասխանեցված

  • Թափանցիկություն. Համապարփակ հաշվետվություն բոլոր հարցերի վերաբերյալ

  • Զեղչեր ավելի քան 10 մարդու դեպքում

  • Բոնուսներ. Լրացուցիչ զեղչերի առկայություն  մշտական հաճախորդների համար

Մեր հաճախորդների արձագանքները հանդիսանում են այն բանի ապացույցը, որ Renta Outstaffing-ի հետ համագործակցությունը կրումէ փոխշահավետ բնույթ:

Ձեզ հետաքրքրու՞մ է վարձակալմամբ ժամանակավոր աշխատակազմ: Զանգահարեք 077 804 815 հեռախոսահամարով:

Renta Outstaffing-ը դարձել է հաջող լուծում այն ընկերությունների համար, որոնք հետաքրքրված են վարձակալմամբ ժամանակավոր աշխատակազմ տրամադրելու հարցում: Դուք կարող եք ինքներդ դրանում համոզվել: Զանգահարեք մեզ, մենք կքննարկենք համագործակցության բոլոր տարբերակները և կպատասխանենք ցանկացած լրացուցիչ հարցի:

Renta Outstaffing-ը միշտ կանի շահեկան առաջարկություն: Չէ՞ որ ձեզ բիզնեսին հաջողություն բերելը մեր աշխատանքի հիմնական նպատակն է: 

bottom of page